14. septembra, 2021
Webinar: PRAVICE IN OBVEZNOSTI DELODAJALCEV IN DELAVCEV GLEDE PCT

VABILO NA WEBINAR DELAVNICO na temo

 PRAVICE IN OBVEZNOSTI DELODAJALCEV  IN DELAVCEV GLEDE PCT, ki bo v torek, 21.9.2021 ob 13.00 uri

Od srede 15. 9. 2021 dalje velja nov Odlok o načinu izpolnjevanja pogoja PCT za zajezitev širjenja okužb z virusom SARS-CoV. Širi pogoj PCT na vse zaposlene pri delodajalcih in tiste, ki pri njih opravljajo delo na kakršnikoli pravni podlagi (študentje, upokojenci, …) ali samostojno opravljajo dejavnost. Pri tem se zastavljajo številna vprašanja predvsem v povezavi s tem, kakšne so pravice in obveznosti delodajalcev in delavcev.

Udeleženci se boste seznanili z: 

  • Kaj je PCT pogoj in kaj šteje za dokazilo?
  • Kdo mora izpolnjevati PCT pogoj?
  • Katere podatke o delavcih v smislu PCT lahko delodajalec zbira?
  • Ali lahko od delavca zahteva predložitev dokazil in katerih?
  • Ali lahko delodajalec dokazila hrani in podatke obdeluje?
  • Kakšno evidenco morajo izpolnjevati delavci, ki se morajo testirati?
  • Ali se morajo delavci samotestirati ali jih lahko delodajalec napoti na testiranje?
  • Ali se čas testiranja všteva v delovni čas?
  • Kdo nosi strošek testiranja?
  • Ali lahko delodajalec predpiše pogoj PCT tudi za poslovne partnerje in kako ga lahko preverja?
  • Ali lahko pogoj PCT predpiše delodajalec tudi po koncu veljavnosti odloka in kako?
  • Delovnopravno postopanje delodajalca, če se delavec ne želi testirati.
  • Opravičene odsotnosti delavcev zaradi karantene in višje sile.
  • Kako se obravnava odsotnost, če je delavec pozitiven na HAG testu in negativen na PCR testu?
  • Do kakšnih podatkov je delodajalec upravičen v primeru, da je bil delavec v stiku z okuženo osebo?
  • Druga aktualna vprašanja.

 

Kotizacija: brezplačno

Informacije: Tea Gruden, e-pošta: tea.gruden@ozs.si ali po telefonu 36 44 900.

Prijave:  https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfG2guanUnNKRbSO3zC7s9T87LTR74xRzsOS08aKwt_Lsi_iw/viewform?usp=pp_url

Povezavo do webinar delavnice boste prejeli  dan pred dogodkom.

 

Območna obrtno-podjetniška zbornica Ajdovščina (OOZ Ajdovščina) je konzorcijski partner projekta »Izvajanje celovitih podpornih storitev za potencialne podjetnike in podjetja v okviru Slovenskih poslovnih točk za obdobje od 2018 do 2022 –  SPOT svetovanje Goriška«.

 

 

Točke SPOT Svetovanje so sofinancirane s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj: www.eu-skladi.si, Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo: www.mgrt.gov.si ter SPIRIT Slovenija, javna agencija: www.spiritslovenia.si.  

KONTAKT

Obrtni dom
Ulica Gradnikove brigade 6,
5000 Nova Gorica

t: 05 330 66 90

05 330 66 10 - OOZ NOVA GORICA

05 330 66 85 - RRA-SP NOVA GORICA

06 555 62 32 - ROD AJDOVŠČINA

05 384 18 82 - PRC TOLMIN

05 374 39 11 - ICRA IDRIJA

05 364 49 00 - OOZ AJDOVŠČINA

e: info@spot-goriska.si

URADNE URE

ponedeljek: 10.00 – 14.00
torek: 10.00 – 14.00
sreda: 13.00 – 17.00
petek: 10.00 – 14.00

Zaželena je predhodna najava na telefonsko številko.

KJE SMO?

SPOT GORIŠKA ® Vse pravice pridržane. | Izdelava spletne strani: Agencija KODNES