10. junija, 2020
Vabilo na webinar: Italijanski trg – izzivi in priložnosti v času novih razmer s predstavitvijo virtualnega dogodka FORUM AGENTI

Vabilo na webinar: Italijanski trg – izzivi in priložnosti v času novih razmer s predstavitvijo virtualnega dogodka FORUM AGENTI (on-line sestanki z italijanskimi agenti), 16. junij 2020, od 10.00 do 11.30

Covid-19 je dodobra zamajal gospodarsko poslovanje tako doma, kot tudi v tujini ter povzročil zastoje v trgovini, dobavnih verigah, transportu, logistiki, izvajanju storitev. Zaradi krize, s katero se soočamo, smo se primorani vsi ves čas prilagajati novi realnosti. Tudi situacija na italijanskem trgu, ki je za Slovenska podjetja eden izmed najpomembnejših, je drugačna kot je bila pred epidemijo.

Da bi vam nekoliko približali stanje italijanskega gospodarstva in poslovanje s to gospodarsko močno državo po krizi Covid-19, vas vabimo na webinar »Italijanski trg  – izzivi in priložnosti v času novih razmer«, ki bo v torek, 16. junija 2020, od 10.00 do 11.30.

Vsebina webinarja:

1. Razmere na italijanskem trgu po krizi Covid-19

  • kako se je trg spreminjal med zdravstveno krizo
  • italijansko gospodarstvo danes
  • priložnosti poslovanja z Italijo za slovenska podjetja
  • kako v novih razmerah vstopiti na italijanski trg?

2. Načini vstopa na italijanski trg

  • prednosti in slabosti neposrednih in posrednih tržnih poti
  • značilnosti italijanskega distribucijskega sistema
  • profil in vloga trgovskih zastopnikov (agentov) na italijanskem trgu – značilnosti tega specifičnega načina prodaje

3. Predstavitev VIRTUALNEGA FORUMA AGENTOV – spoznajte in vzpostavite poslovni odnos s pravim trgovskim zastopnikom prek virtualnega dogodka (on-line b2b), ki bo potekal 15. in 16. septembra 2020.

4. Predstavitev protokolov COVID, operativni postopki pri prehajanju meje zaradi gospodarskega interesa (konkretni primeri)

Z vami bodo:

  • ga. Mateja Milost, podjetnica in predavateljica na univerzi v Novi Gorici, ter uradna  zastopnica FORUM AGENTI v Sloveniji
  • g. Enrico Seminara, podpredsednik  Agent321 in predsednik ter ustanovitelj Forum Agenti,
  • g. Andrej Šik, direktor Slovenskega deželnega gospodarskega združenja v Trstu
  • ga. Tina Lukan, SPIRIT Slovenia, javna agencija

Vašo udeležbo za sodelovanje lahko potrdite preko elektronske prijavnice. Vsi prijavljeni boste najkasneje dan pred dogodkom prejeli spletno povezavo (ZOOM platforma).

Udeležba je brezplačna. Število udeležencev je omejeno, zato pohitite s prijavami.

Kontakt za dodatne informacije:
Tina Lukan, SPIRIT Slovenija, tel: 01 5309 826, e-pošta: tina.lukan@spiritslovenia.si

Prijazno vabljeni!

 

Več informacij in vir: TUKAJ – Izvoznookno.si

Točke SPOT Svetovanje so sofinancirane s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj: www.eu-skladi.si, Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo: www.mgrt.gov.si ter SPIRIT Slovenija, javna agencija: www.spiritslovenia.si.  

KONTAKT

Obrtni dom
Ulica Gradnikove brigade 6,
5000 Nova Gorica

t: 05 330 66 90

05 330 66 10 - OOZ NOVA GORICA

05 330 66 85 - RRA-SP NOVA GORICA

06 555 62 32 - ROD AJDOVŠČINA

05 384 18 82 - PRC TOLMIN

05 374 39 11 - ICRA IDRIJA

05 364 49 00 - OOZ AJDOVŠČINA

e: info@spot-goriska.si

URADNE URE

ponedeljek: 10.00 – 14.00
torek: 10.00 – 14.00
sreda: 13.00 – 17.00
petek: 10.00 – 14.00

Zaželena je predhodna najava na telefonsko številko.

KJE SMO?

SPOT GORIŠKA ® Vse pravice pridržane. | Izdelava spletne strani: Agencija KODNES