15. januarja, 2021
SPLETNO MESTO ZA PODJETJA – ČEMU SLUŽI, KORISTNOST IN ZAKAJ JE BISTVENEGA POMENA

SPLETNO MESTO ZA PODJETJA –

ČEMU SLUŽI, KORISTNOST IN ZAKAJ JE BISTVENEGA POMENA

 

Mnogi se še vedno sprašujejo, čemu služi in kakšna je lahko njegova korist, resnica pa je, da bi moralo imeti vsako podjetje spletno stran, ki bi bila konkurenčna. Ne glede na sektor, v katerega spada podjetje, je spletna stran za podjetja izjemno pomembna in v mnogih primerih bistvena, če ne celo nujna.

 

Internet je zdaj glavni vir informacij za ves svet in ustvarjanje spletnega mesta lahko eksponentno razširi možnosti za zaslužek podjetja, tudi če ustvarjanje spletnih mest ne pomeni nujno prodaje izdelkov prek spleta prek e-trgovine.

 

Toda zakaj je imeti spletno mesto tako pomembno in katere značilnosti so nujne za katerokoli delovno dejavnost?

 

S tem člankom vam bomo pokazali 8 glavnih razlogov, zakaj bi moralo biti spletno mesto za podjetja v načrtih podjetja. Upamo, da vas bomo prepričali o vseh priložnostih, ki jih spletna mesta lahko dajo podjetju in vam zagotovili orodja, potrebna za najboljši način ustvarjanja spletnega mesta podjetja ali e-poslovanja.

 

8 razlogov, zakaj je poslovno spletno mesto ključnega pomena:

 

  1. Spletno mesto za prepoznavnost

 

Zdaj vsi, skoraj nihče izključen, iščejo v Googlu ali družabnih omrežjih, da bi našli, kar potrebujejo. Že iz tega razloga je prepoznavnost, ki jo spletna stran lahko prinese podjetju, lahko stratosferska prednost. Seveda morate vedeti, kako oglaševati spletno mesto in ga narediti vidnega, toda ko je to storjeno, ni več omejitev.

Da, ker je spletna stran vidna ne le iz celotne Slovenije, dovolj je reči, da v Sloveniji  skoraj 87%  prebivalcev brska po internetu, ne da bi šteli uporabnike iz celega sveta! Z uporabo spletnega mesta podjetja torej niso več omejena izključno na svoje ozemlje, temveč so vidna na vseh koncih sveta.

Identiteta blagovne znamke

Spletno mesto je eno najpogosteje uporabljenih orodij podjetij za krepitev identitete blagovne znamke in ustvarjanje prepoznavnosti blagovne znamke. Skozi spletna mesta lahko dejansko povečate znanje ljudi o vaši blagovni znamki in ustvarite zelo močno blagovno znamko. Spletno mesto lahko vsebuje vse informacije o vašem podjetju in ponazarja njegovo celotno zgodovino in dosežke ter  tako uporabnikom omogoča, da vedo vse o njegovi avtoriteti in izkušnjah. In ti elementi so med glavnimi za ustvarjanje resnično veljavne blagovne znamke.

Elektronsko poslovanje in prodaja

Poslovna spletna mesta se lahko uporabljajo tudi za prodajo izdelkov na spletu. V času pandemije, zapiranja in začasnega zapiranja trgovin in podjetij so se navade prebivalstva pri spletnem nakupovanju močno okrepile in mnogi so svoje navade celo spremenili z opuščanjem fizičnih trgovin. Zato je splet prihodnost prodaje. Poleg tega po zaslugi spletnega mesta ni nujno, da prodaja vašega izdelka poteka v mejah določenega ozemlja, s pošiljkami je mogoče priti kamor koli.

Strokovnost

 Podjetje je lahko videti bolj profesionalno, če ima spletno mesto, ustvarjeno z domeno najvišje ravni (na primer .com). Dejansko spletna stran za podjetja prikazuje podobo vrhunskega, zanesljivega in profesionalnega podjetja. Nekateri strokovnjaki trdijo, da je danes podjetje brez spletnih mest praktično neobstoječe podjetje. Spletna mesta lahko pomagajo tudi pri poenostavitvi poslovnih procesov, na primer z optimizacijo delovnega časa in skrajšanjem časa, potrebnega za svetovanje ali ponazoritev značilnosti blaga ali storitve.

Nizkocenovno oglaševanje

Zahvaljujoč spletnemu mestu se lahko podjetje oglašuje, ne da bi za to porabilo veliko denarja za oglaševanje prek množičnih medijev ali v drugih oblikah. Spletna mesta igrajo temeljno vlogo pri vodenju učinkovitih marketinških kampanj v iskalnikih in družabnih omrežjih, saj lahko različne oglase usmerite na stran spletnega mesta, da uporabnika seznanite s ponujenimi storitvami in izdelki ter z nakupom.

Stroški spletnega oglaševanja so zelo prilagodljivi in ​​povezani z rezultati: če se zanašate na strokovnjaka, ni treba porabiti astronomskih zneskov za tržne kampanje, ki ustvarjajo donosnost naložbe.

 

Zvestoba in neposreden stik s strankami

Preko njihove spletne strani lahko podjetja ohranjajo tesne stike s svojimi strankami in jih ohranjajo na različne načine.

Tu je nekaj načinov, kako lahko podjetja izkoristijo svoja spletna mesta za povezovanje s strankami:

  • Prodaja izdelkov (e-poslovanje);
  • Ustvarite spletni dnevnik, s katerim boste uporabnike obveščali o najnovejših novostih in jim ponujali zanimivo vsebino;
  • Objavite ponudbe, rezervirane za tiste, ki želijo prihraniti ali za najbolj zveste;
  • Zagotovite orodja za stalno spremljanje podjetja in prejemanje obvestil;
  • Podrobno opišite svoje storitve;
  • Navedite kontaktne podatke za hitro pomoč ter za odgovore na vprašanja.

 

To je le nekaj vsebin, ki jih lahko vsebuje spletno mesto, da olajša odnos med podjetjem in stranko.

Statistika in analiza podatkov

Z analizo podatkov s svojega spletnega mesta lahko podjetje preveri stopnjo zanimanja kupcev za njegove izdelke, storitve in vsebino ter analizira njihovo vedenje in modulira svojo ponudbo na podlagi rezultatov, ki izhajajo iz statistike.

Če želite imeti podobne rezultate, morate najprej omogočiti, da je spletno mesto vidno in zasedeno, toda ko imate območje ali kupce, lahko analiza podatkov prinese rezultate, ki lahko spremenijo politike in odločitve podjetja na bolje.

 

S spletnim mestom je vaše podjetje odprto 24 ur na dan 365 dni v letu

Ustvarjanje spletnega mesta pomeni, da strankam vedno zagotovite vse informacije, ki jih iščejo. Naslov, delovni čas, ponudbe, promocije, novice, … in tudi z vnosom e-poštnega naslova vam ne bo več treba izgubljati dragocenega časa, da se odzovete na telefon, vse bo le en klik!

 

Kako imeti poslovno spletno stran?

Imeti spletno stran je vse prej kot težko. Tehnično je dovolj, da izberete gostovanje in najamete domeno z ne prav visokimi stroški. Po drugi strani pa je težje bolje strukturirati to spletno mesto in ga narediti vidnega do točke, da doseže veliko ogledov in prometa, zato svetujemo, da odštejete nekaj denarja za strokovnjake na področju spletnih strani.

Sicer na spletu dobite tudi programe, s katerimi si lahko sami brezplačno ustvarite spletno stran, priporočamo pa, da prej naredite kakšno uro izobraževanja.

 

Tudi SPOT svetovalne točke organizirajo tovrstne brezplačne delavnice za spletne strani, zato spremljajte novice na spletnih straneh SPOT svetovalnih točk.

Za Spot svetovanje Goriška pripravil: Aleš Bajec, RRA SEVERNE PRIMORSKE D.O.O NOVA GORICA

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropske Unije iz Evropskega sklada za regionalni razvoj in Republike Slovenije preko Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo ter SPIRIT Slovenija, javna agencija.

Točke SPOT Svetovanje so sofinancirane s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj: www.eu-skladi.si, Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo: www.mgrt.gov.si ter SPIRIT Slovenija, javna agencija: www.spiritslovenia.si.  

Točke SPOT Svetovanje so sofinancirane s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj: www.eu-skladi.si, Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo: www.mgrt.gov.si ter SPIRIT Slovenija, javna agencija: www.spiritslovenia.si.  

KONTAKT

Obrtni dom
Ulica Gradnikove brigade 6,
5000 Nova Gorica

t: 05 330 66 90
e:
info@spot-goriska.si

URADNE URE

ponedeljek: 8.00 – 14.00
torek: 8.00 – 14.00
sreda: 8.00 – 17.00
petek: 8.00 – 14.00

Zaželena je predhodna najava na telefonsko številko.

KJE SMO?

SPOT GORIŠKA ® Vse pravice pridržane. | Izdelava spletne strani: Agencija KODNES