V sodobnem okolju, prepletenem z raznovrstnimi komunikacijskimi in trženjskimi kanali, je razumevanje odločitvenega procesa potrošnika še kako pomembno. S pomočjo analitike lahko bolje merimo in razumemo vedenje potrošnikov, kar posledično vodi do boljših poslovnih odločitev in učinkovitejšega trženja. Na delavnici bomo spoznali: kakšna je vloga analitike v marketingu, kaj vse nam analitika omogoča, kako lahko z analitiko izboljšamo svoje poslovne odločitve, kako lahko spremljamo svoje potrošnike skozi njihov odločitveni proces, kako lahko spremljamo in izboljšamo uporabniško izkušnjo in kako postaviti ogrodje spletne analitike.
Vsebina delavnice:
- Razlogi za uporabo spletne analitike
- Merjenje konverzij na spletni strani
- Nastavitev ciljev
- Optimizacija in testiranje
- Analitika skozi odločitveni proces potrošnika
- Analitika za spletne trgovine (Enhanced ecommerce)
Kdaj: Spletni dogodek bo potekal v torek, 8. 6. 2021, ob 13.00 uri.
Trajanje: 2,5 ur (13:00 – 15:30)
Predavatelj: Boštjan Hozjan, Red Orbit d.o.o.
Prijave: za udeležbo na webinarju je potrebna predhodna prijava preko prijavnega obrazca. Zatem vam bomo poslali povezavo, kjer boste webinar lahko samo spremljali ali pa tudi zastavili vprašanje.
Delavnica je za udeležence brezplačna. Za dodatne informacije lahko pokličete na Regijsko razvojno agencijo ROD Ajdovščina, na telefonsko številko 065 556 232 (mag. Andreja Vister).