7. maja, 2020
Kako do gostov v turizmu

Avtorica članka na spletni strani  https://www.klarinsvet.si/kako-do-gostov-po-koronavirusu/ Klara Korenč priporoča sledeče aktivnost za oživitev turistične dejavnosti:

Opazujte vašo lokalno konkurenco

Nižanje cen še ni najboljši pristop v tem trenutku. Nekateri gostitelji v strahu, da po koronavirusu (tudi v poletni sezoni) ne bodo imeli gostov hitijo in nižajo cene, da bi pridobili več rezervacij. S tem posledično povzročijo škodo svojemu poslu. Vseeno pa morate še naprej spremljati cene lokalnih konkurentov in jih ustrezno prilagoditi.

Privabite slovenske goste

Zaradi izbruha virusa COVID-19 je potovanje upadlo. Manj mednarodnih turistov bo pripravljenih oditi v tujino. Zato se morate osredotočiti na domače popotnike in jih usmeriti. Kako?

  • Oglašujte na slovenskih spletnih kanalih (comI feel Slovenia, občinske spletne strani…)
  • Odprite Facebook stran za vaše nastanitve in privabljajte goste preko tega kanala;
  • Svojim gostom ponudite edinstvene ugodnosti;
  • Poudarite, da imate vse osnovne pripomočke za čiščenje;
  • Oglašujete na različnih spletnih portalih (Airbnb, Booking, HomeAway, Expedia, ViaSlovenia…).Obvezno poskrbite za povezanost teh kanalov, da se izognete dvojnim rezervacijam.  Poleg Slovencev, se bodo tudi popotniki bližnjih držav odločili za počitnikovanje v Sloveniji, zato morate biti prisotni na čim večih kanalih, da vas najdejo.
  • Če imate brezplačno parkiranje, ga v opisu omenite, saj bo veliko turistov potovalo z avtomobilom;
  • Priporočite alternativne načine preživljanja potovanja (npr. seznam pripočenih poti).

Strategija trženja

Zdaj je pravi čas, da se lotite trženjske strategije in vseh njenih vidikov. Tu je nekaj predlogov, na kaj bi se morali osredotočiti, da bi trženje pospešili med izbruhom COVID-19.

  • Ponudite popuste in promocije– nikakor ne znižujte osnovne cene preko Airbnb in Bookinga, ampak uporabite promocije! Razmislite o ponujanju popustov glede na datum in dolžino bivanja. Znižane cene s popustom izpostavite tudi v naslovu in opisu Airbnb oglasa.
  • Prepričajte gosta, da spremeni datum bivanja namesto preklica rezervacije.Če želijo gostje preklicati svojo rezervacijo, lahko poskusite spremeniti njihovo odločitev tako, da jim ponudite, da izberejo poznejše datume, da ponovno rezervirajo bivanje, ali pa rezervacijo premaknejo na iste datume v leto 2021. Ponudite popuste ali posebne ponudbe za določene datume v pomoč pri odločanju.
  • Izboljšajte oglaševanje po e-pošti in družbenih medijih. Preko e-poštnih sporočil se obrnite na pretekle goste in jih spodbudite k rezervaciji. Poleg trženja po e-pošti morate razmisliti tudi o oglaševanju na družbenih medijih. Ustvarite kode kuponov za svoje spletno mesto in jih delite skupaj z drugimi promocijami in popusti na družbenih medijskih kanalih (Facebook, Instagram…), da zagotovite večjo prepoznavnost in s tem več rezervacij.
  • Posodobite svojo spletno stran in oglase na Airbnb, Booking.com. Izkoristite situacijo v svojo korist in porabite svoj karantenski čas za posodobitev spletne strani in optimizacijo le te. Kdaj ste nazadnje osvežili Airbnb in com oglas? Sedaj je pravi čas za to! Medtem, ko temeljito tudi čistite vaše nastanitve in preurejate pohištvo ter ostale okrasne predmete, nikar ne pozabite narediti nekaj novih fotografij. Privlačne fotografije in privlačno urejena notranjost pritegnejo goste, da rezervirajo pri vas!
  • Ste vašo nastanitev že dodali v Google Maps? Danes je to aplikacija, brez katere si marsikdo sploh več ne predstavlja življenja. Omogoča nam od tega, da najdemo pot iz točke A v točko B, do tega, da najdemo restavracije ali nastanitve (apartmaje, hotele…), ki se nahajajo v bližini. Za sobodajalca je to izredno pomembno, saj lahko dodate spletno stran, preko katere lahko gostje naredijo direktno rezervacijo – brez posrednikov in stroškov.

Osebno menim, da je nujno investirati v digitalno poslovanje in digitalni marketing, torej v čim večji možni meri koristiti virtualne medije za promocijo turistične dejavnosti in pridobivanje gostov. Nujno potrebno je spremljati novice naših slovenskih ministrstev in drugih vlad v drugih državah, da bi se na sprostitev potovanj in odpiranjem meja čim bolj uspešno in učinkovito pripravili. V našem obmejnem območju na Goriškem je turizem v veliki meri vezan na italijanske turiste, v mislih imam predvsem igralniški turizem. Odpiranje meja in rahljanje ukrepov vsled virusa COVID-19 je ključnega pomena za turistične subjekte. Prilagajanje le teh na trenutno situacijo je ena od prioritet, ki bo omogočila uspešen zagon turističnih dejavnosti.

 

Pripravil: mag. Bruno Mihelj

 

Gradivo: https://www.klarinsvet.si/kako-do-gostov-po-koronavirusu/

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo ter SPIRIT Slovenija, javna agencija.

Točke SPOT Svetovanje so sofinancirane s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj: www.eu-skladi.si, Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo: www.mgrt.gov.si ter SPIRIT Slovenija, javna agencija: www.spiritslovenia.si.  

KONTAKT

Obrtni dom
Ulica Gradnikove brigade 6,
5000 Nova Gorica

t: 05 330 66 90

05 330 66 10 - OOZ NOVA GORICA

05 330 66 85 - RRA-SP NOVA GORICA

06 555 62 32 - ROD AJDOVŠČINA

05 384 18 82 - PRC TOLMIN

05 374 39 11 - ICRA IDRIJA

05 364 49 00 - OOZ AJDOVŠČINA

e: info@spot-goriska.si

URADNE URE

ponedeljek: 10.00 – 14.00
torek: 10.00 – 14.00
sreda: 13.00 – 17.00
petek: 10.00 – 14.00

Zaželena je predhodna najava na telefonsko številko.

KJE SMO?

SPOT GORIŠKA ® Vse pravice pridržane. | Izdelava spletne strani: Agencija KODNES