SPOT svetovanje GORIŠKA organizira dogodek na temo.
AVTOMATIZACIJA B2B PRODAJE S POMOČJO AI
Vabimo vas na drugo v seriji delavnic Sales Mix Masterclass v Primorskem tehnološkem parku. Do decembra se bomo srečevali na mesečni ravni in obdelali vse najpomembnejše vidike prodajnih kanalov in najsodobnejših veščin, ki jih potrebujejo podjetniki in prodajniki v malih in srednjih podjetjih.
Delavnico vodi Martin Korenjak, ki med drugim stoji za portalom Omisli.si, ki postaja največja platforma na slovenskem tržišču, mesečno jo obišče že preko 150.000 ljudi. Udeležba je za udeležence (podjetnike) BREZPLAČNA!
Komu je delavnica namenjena?
Vabljeni podjetniki, člani startup ekip, in člani prodajnih ekip v malih in srednjih podjetjih ter potencialni podjetniki. Število mest je omejeno, zato pohitite s prijavami.
Program:
Svet prodaje se je v zadnjih letih precej spremenil, tudi na račun umetne inteligence. Če lahko prodajnik v 1 dnevu, povprečno prekliče 40 potencialnih strank, lahko na drugi strani umetna inteligenca v vašem imenu nagovori, več tisoč potencialnih strank dnevno. To s pridom izkoriščajo že večja in manjša podjetja.
Na pratkični delavnici bodo predstavljene vsi sodobni prodajni kanali oz. avtomatizacija prodajnih procesov in pridobivanje leadov, s pomočjo sodobnih AI orodij. S sodobnimi orodij lahko hitreje kot kadarkoli pridete do ogromno potencialnih kontaktov za vaše storitve in izdelke na področju b2b segmenta. Na drugi strani pa se bomo dotaknili “old school” oz. klasičnih prodajnih kanalov, ki še vedno ostajajo podpora večini prodajnikov v b2b svetu .
Delavnica je primerna predvsem za tiste, ki ste v b2b prodaji oz. prodajate svoje izdelke ali storitev podjetjem.
Nova šola
Kako “screjjpati leade” na spletu s pomočjo sodobnih orodij kot je Phantom Buster, Dropcontact, Linkedin sales navigator?
GDPR, kje, kdo, zakaj in kako, tveganja…
Čiščenje baze podatkov, da ne padamo na spam liste. Katera orodja uporabiti za ta namen? Ali registrirati posebno domeno za potrebe e-marketinga?
Predstavitev orodij in procesov za črpanje in pridobivanje leadov (dropcontact, phantom buster).
Nastavitev autopilota za prodajo & cold prospecting.
Lemlist vs. Mailerlite oz. ostala orodja za pošiljanje masovnih emailov. Kako nastaviti auto kampanje.
Poprodajni procesi. Kaj početi z leadi, ki smo jim uspeli prodati in kaj z tistimi, ki jim nismo?
Marketing automation s pomočjo CRM orodij (Active campaign vs. SalesForce).
Stara šola:
Telefonska prodaja(kot osnovni prodajni kanal in podpora za zaključevanje prodaje)
Mreženjski dogodki in konference. Kako pridobivati in vzdrževati bazo kontaktov, ki jih pridobite na dogodkih.
FB leads
Zaposlitev in motivacija prodajnih kadrov. Kako potekajo postopek izbire in načini plačila.
Klasični e-mail marketing
Prodaja preko priporočil. Kako nagovoriti obstoječe stranke, da vas priporočijo dalje?
Darilni boni in Affialite sodelovanja kot oblika kreiranja prodajnih priložnosti.
Mreženjski dogodki in konference. Kako pridobivati in vzdrževati bazo kontaktov, ki jih pridobite na dogodkih. Gradnja socialnega kapitala.
Upsell/downsell. Kako kreirati tovrstne ponudbe.
Kdaj: 19 septembra 13:00 – 16:00